Trendsurfing | Bert Van Thilborgh
Innoveren op golven van verandering
Trendwatcher Bert Van Thilborgh gidst je in TRENDSURFING doorheen de veranderingsprocessen in onze snel evoluerende, uiterst volatiele en ambigue maatschappij. Dit is het eerste Nederlandstalige methodologische boek waarin de auteur de technieken van trendanalyse verheldert en in een structureel model giet. Daarnaast reikt het boek hulpmiddelen en handvatten aan om als lezer op trends te surfen en de golven van innovatie op te zoeken.
Bert observeert, kwantificeert, verklaart en geeft een toekomstrichting aan hoe trends zich bovendien verder kunnen ontwikkelen. Hij kiest daarbij voor actuele, (inter)nationale voorbeelden en surft naar diverse domeinen, zoals de automobielsector, de retail, toerisme en hospitality, het luxesegment, media en entertainment, telecom en consumentenelektronica en diverse lifestylesectoren. Maar evenzeer kiest hij voorbeelden uit de zachtere sectoren, zoals de gezondheidszorg en de non-profitsector.
TRENDSURFING is een must-read managementboek voor elke trendgevoelige, trendsettende of toonaangevende CEO, bestuurslid, ondernemer, marketeer, innovatiespecialist, productontwikkelaar en beleidsmaker. Iedereen wil tenslotte meesurfen op de golven van verandering. De aanpak en persoonlijke stijl van Bert Van Thilborgh
dagen de lezer bovendien uit om zelf het trendsurfpak aan te trekken.
BERT VAN THILBORGH is historicus, trendwatcher en futuroloog. Hij stond aan de wieg van twee succesvolle marketingcommunicatiebureaus in België en Nederland. In 2016 richtte Bert het trendwatching en innovation agency Futureproved op. Hij wordt geconsulteerd om strategisch vooruit te kijken, toekomstanalyses te maken, trendinzichten te delen of trendrapporten te maken voor bedrijven.
€30,00
In Stock
News Reviews
We hebben nog geen externe links voor dit boek. Help je ons een handje?
Boekinformatie
ISBN | 9789463372565 |
---|---|
Aantal bladzijden | 200 |
Afmetingen | 241 x 171 x 24 mm |
Afwerking | Paperback / softback |
Uitgever | Pelckmans uitgevers |
Auteur | Bert Van Thilborgh (auteur) |
Geïllustreerd | Neen |
Druk | 1 |
Datum van uitgifte | 10-01-2023 |
Misschien ook interessant
-
Nieuw !
Kennis als anker voor beleid | Wim Derksen
€45,00 Vooraf bestellen -
Nieuw !
Misha’s mandala’s | Dhr Hugo Elena
€14,96Mandala"s zijn prachtige cirkelvormige figuren met symmetrische elementen. Het woord mandala komt uit het Sanskriet (een oude Indiase taal) en betekent letterlijk "magische cirkel" of "magisch wiel". Volgens oude oosterse wijsheid dienen ze ter inspiratie en innerlijke verrijking ...Toevoegen aan winkelwagen -
Nieuw !
Moeiteloos veranderen | Theo Kroeze
€24,51 Vooraf bestellen -
Nieuw !
Toolkit voor agile leiders | Peter Koning
€34,50 Toevoegen aan winkelwagen -
Nieuw !
Wat acteurs weten en leiders vergeten | Juditha Melssen
€34,99 Toevoegen aan winkelwagen -
Nieuw !
De ontspannen ondernemer | Mira Saia
€25,01Komt er maar geen eind aan je actielijst? Ben je meer bezig met werken in je bedrijf in plaats van aan je bedrijf? Loopt je hoofd over en vind je de rust niet om al je ideeën uit te voeren? Toen je begon, verlangde je naar vrijheid. Naar ontspannen werken, met fijne klanten. A ...Vooraf bestellen -
Nieuw !
CEO VAN ALLE MARKTEN THUIS | Pascal Wuillaume
€25,01Pascal Wuillaume licht de sluier op over het leven van de CEO – een functie die iedereen kent maar in de weinige documentatie die erover bestaat, komen niet alle aspecten aan bod. Hij deelt met ons zijn ervaringen en geeft ons het kostbare advies dat hem zelf tot bedrijfsleider ...Toevoegen aan winkelwagen -
Nieuw !
Maar wij hebben toch geen klanten | Tom Vandooren
€22,49Lees meerZe noemde zichzelf Carlota. Ze was de vrouw die rozen at.
Carlota is beter gekend als Charlotte van België, dochter van koning Leopold I.Ze was ook de vrouw die plichtsbewust haar lotsbestemming volgde, en een leven lang op zoek was naar liefde. Die denkt ze te vinden b ...
Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen