Routes naar levensvreugde | Kees Kouwenhoven
Praktijkgids voor vreugde scheppen in zorg, werk en privé
We willen allemaal vreugde ervaren. Toch lukt het vaak niet. Bijvoorbeeld als je het in de verkeerde dingen of bezigheden zoekt. Je kunt ook gewoon domme pech hebben zoals een slechte medische diagnose of een ongeval.
Kees Kouwenhoven laat in dit boek zien op welke manier vreugde voor jou maakbaar is. Hij wijst je de vindplaats van vreugde. Zo kun je uit een dal klimmen wanneer je gebukt gaat onder eenzaamheid, ziekte, verdriet of overbelasting door je werk of mantelzorg. Je ontdekt hoe je meer harmonie kunt scheppen in je relaties thuis, in je vriendenkring en op je werk.
Met dit boek krijg je al binnen een paar uur positieve effecten voor jezelf en de mensen om je heen. Ook voor de langere termijn vind je inspiratie en tools. Daarmee vergroot je jouw bekwaamheid als vreugdeschepper. Gaandeweg groeit je intuïtie voor vreugde. Zo blijf je bij voorspoed én tegenslag een fijn niveau van levensvreugde ervaren.
Routes naar levensvreugde richt zich ook op managers die de resultaten en de werksfeer willen verbeteren. HR-professionals vergroten de tevredenheid van medewerkers en hun duurzame inzetbaarheid. In de Sectoren Zorg en Welzijn groeit de levensvreugde voor cliënten, de arbeidsvreugde voor medewerkers en het succes voor de organisatie. In dit boek vind je cases die je laten zien hoe dat werkt.
Kees Kouwenhoven begeleidt al meer dan twintig jaar individuen, teams en organisaties bij het scheppen van vreugde. Samen met goed opgeleide coaches heeft hij al tienduizenden mensen plezier laten beleven aan zijn gedachtegoed.
€29,50
In Stock
News Reviews
We hebben nog geen externe links voor dit boek. Help je ons een handje?
Boekinformatie
ISBN | 9789463014304 |
---|---|
Aantal bladzijden | 152 |
Afmetingen | 233 x 233 x 15 mm |
Afwerking | Hardback |
Uitgever | Eburon |
Auteur | Kees Kouwenhoven (auteur) |
Geïllustreerd | Neen |
Druk | 1 |
Datum van uitgifte | 10-02-2023 |
Misschien ook interessant
-
Nieuw !
En nu dan | Ariane Roos
€22,99Impactorganisaties willen de wereld van morgen veranderen. Ze pakken de grote problemen aan, zoals het opwarmende klimaat, groeiende ongelijkheid, plasticsoep en gezondheidsvraagstukken. En ze verdienen er ook nog geld mee. Denk aan bedrijven als Too Good To Go, Tony’s Chocolon ...Vooraf bestellen -
Nieuw !
Het Contentspel | Marthe Van Campenhout
€29,99 Vooraf bestellen -
Nieuw !
Als sterk zijn de enige optie is | Michelle Joke
€13,89MichelleJoke (2004) werd ruim 4 jaar extreem gepest. Daarnaast werd ze in 2020/2021 mentaal ziek. Ze kreeg te maken met vele angsten, trauma"s, zelfbeschadiging en een negatief zelfbeeld. Ze besloot haar leven te gaan delen op TikTok, om zo andere jongeren te laten zien dat het l ...Toevoegen aan winkelwagen -
Nieuw !
Trouwe klanten bestaan wel! | Rob Punselie
€24,99Trouwe klanten zijn niet meer vanzelfsprekend. Hoe trouw is jouw klant eigenlijk als een nieuwe toetreder voor de helft van de prijs levert? Digitalisering en nieuwe businessmodellen maken dat overstappen naar een andere aanbieder heel eenvoudig is. Kernprobleem daarbij is dat v ...Vooraf bestellen -
Nieuw !
De Drie Sleutelvragen | Syllabus | Edwin Middelkoop, MBA
€75,01Langs de weg van Helder Zijn en Helder Doen op een ontdekkingstocht naar het ontvankelijke midden, een staat van zijn waarbij je in een flow van co-creëren en manifesteren komt. Als verbond met het grote geheel, waarbij je jouw deel aan het creatieproces bijdraagt in de volle w ...Lees meer -
Nieuw !
Stoïcijns groeien zonder leadgeneratie | Jaap Jacobs
€33,00Vooraf bestellenJe wilt nieuwe klanten aantrekken. Klanten waar je graag voor werkt. En klanten die vooral een gezonde marge opleveren.
Maar de markt is overspannen. Dus vecht je om alle aandacht en leads. Je leads via campagnes en downloads converteren niet meer. Nieuwe content maken ...
-
Nieuw !
Kennis als anker voor beleid | Wim Derksen
€45,00Dit boek analyseert de relatie tussen kennis en beleid en biedt handreikingen hoe het beter kan.Toevoegen aan winkelwagen -
Nieuw !
Maken en raken | Perry ten Hoor
€25,01Voor veel communicatie- en creatiestudenten gaat er een wereld open wanneer ze in de praktijk van een reclamebureau belanden. Vaak hebben ze geen idee hoe communicatie of creatie werkt in ‘het echt’. Laat staan dat ze elkaars discipline kennen. Juist in het reclamevak komen d ...Vooraf bestellen
Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen