Retail Survival Guide | Carin Frijters

22,49

In Stock

In het nieuws

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen

News Reviews

We hebben nog geen externe links voor dit boek. Help je ons een handje?

Boekinformatie

ISBN 9789081951142
Afmetingen 240 x 170 x 11 mm
Afwerking Paperback / softback
Uitgever RetailTheater
Auteur Carin Frijters (auteur)

Erik Gille (redacteur)
Willy van der Ende (redacteur)
OVER DE AUTEUR Retailexpert Carin Frijters schreef de retailbijbel Prikkel de Koopknop en het praktische vervolg RetailTheater. Ze werd nog net niet geboren op de winkelvloer, maar het scheelde niet veel. Of het nu gaat om één unieke pop-up store, een zelfstandige winkel of een grootschalige keten, ze adviseert graag op maat over de ontwikkeling, de implementatie en de activatie van een onderscheidend retailconcept. Carin Frijters is oprichter van RetailTheater waarbij ze samen met haar netwerk van retailstylisten retailers van A tot Z ontzorgt, ze is veelgevraagd spreker en aanjager van projecten. Sinds 2018 is zij voorzitter van BNS Crisp de beroepsvereniging voor interieurprofessionals met ruim 325 aangesloten leden. Samen met een team brengt zij de beroepsvereniging naar een volgend level.
Geïllustreerd Neen
Druk 1
Datum van uitgifte 01-01-2021
U kan een stukje van het boek hier downloaden of gewoon hieronder lezen.
Inhoud Voorwoord, Caroline van Turennout, directeur Marketing & e-Commerce bij Zeeman. Colofon Inleiding Stap 1: Wie is je klant Retaildossier: Kies of verlies, De Mooij Fietsen Bergen op Zoom. Archetypen. Retailtrend COMMUNITY. Stap 2: Klantreis Retaildossier: Kleur eens wat vaker buiten de lijntjes, Zeeman. Retailtrend GO GREEN. Klantreis Check-Up Model ©. Stap 3: Sensory Profile Specialist aan het woord: Wouter de Wolf, marketing manager retail & hospitality Signify Benelux. Retaildossier: Afwachten is geen optie, La Bottega Conceptstore Hasselt. Specialist aan het woord: Brechje Vissers, trendforecaster en kleurexpert Breque. Retaildossier: Lokale held creëert landelijk bereik, Be Pure plussize-mode Broek op Langedijk. Retailtrend STILLNESS. Retaildossier: Wat doe je als terecht komt in een rollercoaster? Het Badhuys Keukens en Sanitair Breda. Specialist aan het woord: Els Zijlstra, materiaalgek en architect material match maker over de invloed van materiaal op ons geluksgevoel. Retailtrend GOOGLE PRIKKELT DE ZINTUIGEN Stap 4: Aan de slag met je online strategie Retailtrend PHYGITAL. Retaildossier: De klant centraal stellen zit in ons DNA, Kok Wooncenter Hoogland/Amersfoort. Social media factsheet. Stap 5: Meebewegen Marktontwikkelingen in een stroomversnelling. Retailtrend FLUIDE. Chinees architectencollectief WAA (we are architect anonymus) laat zien wat de toekomst van retail kan zijn. Specialist aan het woord: Tom van Bommel van Unravel Research over vijf verrassende retail inzichten uit neuro onderzoek. Retaildossier: Wat maakt de enige ‘niet-truttige bruidsmodewinkel’ nu zo bijzonder? Assepoester Trouwjurken Arnhem. Maak je eigen winkel next level. Bronnen Nawoord