Merken zijn net mensen | Hans Baakman

De 7 bouwstenen voor een ijzersterk merk

21,00

In het nieuws

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen

News Reviews

We hebben nog geen externe links voor dit boek. Help je ons een handje?

Boekinformatie

ISBN 9789083270418
Aantal bladzijden 160
Afmetingen 214 x 139 x 12 mm
Afwerking Paperback / softback
Uitgever Madame Basile B.V.
Leverbaar vanaf 06-02-2023
Auteur Hans Baakman (auteur)

Marloes Jacobs (redacteur)
Ludo Maas (redacteur)
Hans Baakman is marketeer in hart en nieren met een grote liefde voor merken én psychologie. Zijn 30 jaar branding- en marketingervaring deelt hij graag. Hans is eigenaar van strategisch adviesbureau Sterk Merk en auteur op platforms als Emerce en Frankwatching.
Geïllustreerd Neen
Druk 1
Datum van uitgifte 26-01-2023
Inhoud Waarom dit boek? 7 Wat is toch die aantrekkingskracht van bepaalde merken? 15 Wat is een merk eigenlijk? 19 Wat merken van deze twee wijze heren kunnen leren 29 De zeven bouwstenen voor een ijzersterk merk 41 1. De reden dat je bestaat 49 2. De droom 63 3. De reis 75 4. Geloof en overtuiging 81 5. De belofte 93 6. Persoonlijkheid 101 7. Elke interactie draagt bij 115 Hoe je de aantrekkelijkste persoonlijkheid in de markt wordt 127 De onschuldige 131 Casestudy: Innocent Drinks, een onschuldig drankje 135 De onderzoeker 139 Casestudy: Hoe Michelin mensen inspireerde op reis te gaan 142 De magiër 145 Casestudy Axe: Find your magic! 148 Een sterk bouwen is topsport 151 Begrippen 155