Marketingfacts – NIMA MARKETINGFACTS JAARBOEK 2022-2023 | Marketingfacts Redactie
Marketing bestaat niet alleen bij de gratie van strategie en een holistisch perspectief op een segment of markt. Marketeers zijn bij uitstek professionals die in staat zijn om plannen ‘van papier af te laten komen’, te activeren en te realiseren in de vorm van nieuwe kanalen, verbeterde beleving bij klanten, gewijzigde prijsplannen, nieuwe proposities, aangescherpte merkpositioneringen en dat alles in communicatie met klanten.
Die combinatie van creatief, strategisch vernuft en de capaciteit ‘to really put things in motion’, maakt marketing heden-ten-dage tot één van de allerbelangrijkste functies binnen organisaties.
Alles in dit boek is marketing en de inhoud is zéér actueel, met stats, onderzoek en cases van nú. Dit Jaar. Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2022-2023 is zo een studieboek, een naslagwerk, een marketing-update en een serie korte opleidingen in één. Elk hoofdstuk wordt per jaar aangepast door een team vaste marketingspecialisten uit de achterban van Marketingfacts en beroepsvereniging NIMA. Van student tot ondernemer, van vakdocent tot doorgewinterde senior marketeer: zodra je écht de laatste insights, overzichten of informatie over zo’n deelgebied nodig hebt, volstaat het naslaan van een hoofdstuk.
Geen boek dus dat je van cover tot cover leest, maar een serie bondige hoofdstukken die samen de essentie van marketing omvatten. Het vak en de functie. Van marketingstrategie tot customer experience, van media tot data analytics.
Voor deze 17e editie zijn twee geheel nieuwe hoofdstukken toegevoegd: Marketing Technology en B2B-Marketing. Er zijn zijn vier Hot Topics uitgewerkt over Diversiteit in Marketing, het Marketing Team, de Duurzaamheidsparadox en het Moreel Marketing Kompas.
€29,96
In Stock
News Reviews
We hebben nog geen externe links voor dit boek. Help je ons een handje?
Boekinformatie
ISBN | 9789078972150 |
---|---|
Aantal bladzijden | 492 |
Afmetingen | 210 x 148 x 29 mm |
Afwerking | Paperback / softback |
Uitgever | Marketingfacts B.V. |
Auteur | Marketingfacts Redactie (auteur) |
Geïllustreerd | Neen |
Druk | 1 |
Datum van uitgifte | 21-06-2022 |
Misschien ook interessant
-
Marketingfacts – Marketingfacts Jaarboek 2020-2021 | Jeroen Mirck
€29,96 Vooraf bestellen -
Marketingfacts – Marketingfacts Jaarboek 2019-2020 | Jeroen Mirck
€29,96Met het Marketingfacts Jaarboek ben je in één keer bij als het gaat om relevante trends, cijfers en best practices op het gebied van marketing. Als vakblog is Marketingfacts.nl een dagelijks geraadpleegde informatiebron voor marketeers, digitale professionals, ondernemers en st ...Vooraf bestellen -
Marketingfacts – Jaarboek 2017-2018 | Thomas van Manen
€29,96In 11 hoofdstukken en 5 hot topics verkennen we alle voor jou actuele online marketing onderwerpen anno 2017. Dit jaar besteden we extra aandacht aan de moderne marketingorganisatie en de inzet van analytics. Natuurlijk behandelen we ook alle relevante kanalen en trends. Met het ...Toevoegen aan winkelwagen -
Marketingfacts – 2018-2019 | Jeroen Mirck
€29,96Marketingfacts Jaarboek 2018-2019 Alweer de dertiende uitgave in een lange traditie. Als vakblog is Marketingfacts.nl een dagelijkse informatiebron voor marketeers, digitale professionals en studenten. Dit handboek verkent alle actuele onderwerpen in online marketing. Marketing ...Toevoegen aan winkelwagen -
Marketingfacts – 2021-2022 | Redactie Marketingfacts.nl
€29,96Het NIMA Marketingfacts Jaarboek biedt lezers een unieke samenstelling van hoofdstukken en hot topics over precies die onderwerpen en deelgebieden van marketing waar de veranderingen het snelst gaan.Toevoegen aan winkelwagen
Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen