LinkedIn voor bedrijven | Corinne Keijzer

Omdat geen bedrijf meer zonder kan

34,95

In Stock

In het nieuws

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen

News Reviews

We hebben nog geen externe links voor dit boek. Help je ons een handje?

Boekinformatie

ISBN 9789083011752
Aantal bladzijden 265
Afmetingen 243 x 169 x 20 mm
Afwerking Paperback / softback
Uitgever Uitgeverij Some Books
Auteur Corinne Keijzer (auteur)

Yvette Wolterinck (fotograaf)
Rik Keijzer (tekenaar)
Corinne heeft zich in de afgelopen jaren volledig gespecialiseerd in social media marketing en -strategie, met tegenwoordig vooral de focus op LinkedIn. Met haar bedrijf Digital Moves werkt ze samen met andere ondernemers die ieder hun eigen expertise hebben op gebied van online media. Regelmatig wordt ze gevraagd als spreker, met name over het onderwerp "social selling met LinkedIn", en daarnaast is ze bedreven in het geven van op maat gemaakte LinkedIn trainingen. Ze is officieel tot ambassadeur benoemd door LinkedIn en ze is auteur van honderden blogs, artikelen en meerdere boeken over social media. In 2017 is zij door een vakjury van de FOTY awards verkozen tot beste zzp"er in de categorie "Coaching & Training" en in 2019 is zij in de finale bij de beste drie geëindigd op de dag van de zzp"er.
Geïllustreerd Neen
Druk 2
Datum van uitgifte 20-01-2020
U kan een stukje van het boek hier downloaden of gewoon hieronder lezen.
ONDERWERPEN: Hoe profileer je jouw bedrijf op LinkedIn. Wat zijn de voordelen ten opzichte van het persoonlijke LinkedInprofiel. Hoe maak je je bedrijfspagina zichtbaar en vindbaar. Hoe creëer je goede updates, waar moet je op letten en hoe zorg je voor meer interactie. Hoe trek je meer volgers aan voor je bedrijfspagina en met welke content. Hoe zet je employee advocacy binnen je organisatie in, hoe laat je je medewerkers meewerken aan het genereren van meer bekendheid en uiteindelijk omzet. Welke vormen van adverteren zijn er, op welke doelgroepen kun je je advertenties richten en hoe maak je er effectief gebruik van. Hoe werkt campagnebeheer, welke statistieken kun je aflezen. Hoe profileer je je als werkgever en hoe bouw je aan een relatie met je toekomstige werknemers. Hoe kun je leren van je statistieken. Hoe zet je je website en andere kanalen in om je bedrijfspagina meer aandacht te geven. Je krijgt naast dit boek ook onze nieuwsbrief met daarin diverse tips, tricks en LinkedIn updates toegestuurd.