Het geheim van groeikracht | René Savelberg

8 stappen om de wereld te veroveren met elk product

21,50

In Stock

In het nieuws

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen

News Reviews

We hebben nog geen externe links voor dit boek. Help je ons een handje?

Boekinformatie

ISBN 9789461265333
Aantal bladzijden 158
Afmetingen 212 x 150 x 16 mm
Afwerking Paperback / softback
Uitgever Haystack, Uitgeverij
Auteur René Savelberg (auteur)

Op 34-jarige leeftijd werd René Savelberg de jongste CEO in het wereldwijde McDonald"s-systeem. Als algemeen directeur van McDonald"s Nederland, serieondernemer en internationaal keynote speaker, werkte hij met high-performance bedrijven over de hele wereld. Hij ontdekte dat veel van deze bedrijven investeren in dezelfde drie bouwstenen waarmee ze hun business laten groeien; standaardisatie, partnerships en mensgerichtheid. Zijn boek legt uit hoe ook jij deze bouwstenen kunt gebruiken om de groei van jouw organisatie te versnellen en te maximaliseren.
Geïllustreerd Neen
Druk 5
Datum van uitgifte 25-10-2022
VOORWOORD KIEZEN VOOR GROEI INLEIDING WAT IS GROEIKRACHT? Droomscenario Magische aantrekkingskracht Jij hebt het toch altijd over McDonald"s? Drie bouwstenen Standaardisatie Partnerships People focus Gewoon, omdat het werkt Geen toverformule Nu of nooit HOOFDSTUK 1 STANDAARDISATIE - LANG LEVE DE LOPENDE BAND Standaardiseren voor beginners Standaardiseren voor gevorderden De vijf voordelen van standaardisatie Processtandaardisatie HOOFDSTUK 2 PARTNERSHIPS - DOE-HET-NIET-ALLEMAAL-ZELF Wanneer samenwerken werkt De wereld veroveren met je vrienden (en je concurrenten) HOOFDSTUK 3 PEOPLE FOCUS - 365 DAGEN PER JAAR EEN KERSTBOOM HOOFDSTUK 4 KERNWAARDEN - DE WAARDE VAN HET WOW-GEVOEL Kernwaarden trekken klanten aan Kernwaarden trekken medewerkers aan Individueel aansprakelijk en collectief verantwoordelijk Wat zijn jouw kernwaarden? Zoek de verschillen Communiceren met de ballenbak HOOFDSTUK 5 DE STAM - ALLES DRAAIT OM MENSEN De stam van de kerstboom Doe-het-zelfmanagement "Als onze topmensen onze producten al niet kopen..." Zeurende collega"s en bemoeizuchtige bazen HOOFDSTUK 6 DE SUPPORTORGANISATIE - IN DIENST VAN DE VUILNISOPHALER De supportorganisatie Baas op de werkvloer De directeur als kerstbal Bart de bouwer HOOFDSTUK 7 DE INTERNE KLANT - FAN-TAS-TI-SCHE KLANTENSERVICE De prijs van giraffenbrood Supporters voor je verkopers Fan-tas-ti-sche klantenservice HOOFDSTUK 8 FEEDBACKLOOPS - INFORMATIE IN JE ADEREN Opgelicht Vertel me het verhaal Inspirerende feedbackloops Een kaartje trekken voor feedback HOOFDSTUK 9 DE EXTERNE KLANT - WAAR ZIT JOUW LIKEKNOP? De klant wil wel Van klant naar fan Verkopen op een krukje Een lucratief taboe Directeur tevreden klanten "De klant is geen onderdeel van je werk, de klant ís je werk" EN NU AAN DE SLAG! OVER RENÉ SAVELBERG LITERATUUR REACTIES