Handboek Contentstrategie (vierde druk) | Patrick Petersen
Dit praktische management- en studieboek is in zijn vierde editie volledig vernieuwd. Het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt een uitgebreid framework om tot een optimale contentstrategie te komen.
Het Handboek ContentStrategie 4 (HCS4) biedt uw studenten een theoretische en frisse basis vol praktische tips en tools om een effectieve contentstrategie te ontwikkelen en vooral ook uit te voeren. De Augmented Reality en de meer dan duizend bijlagen op de ondersteunende website maken van het handboek een crossmediale beleving.
De vierde druk van deze bestseller is geheel herzien, kent nieuwe cases, actuele onderwerpen, nieuwe toekomstvisies, extra digitale bijlagen en markante modellen.
10 redenen om het HCS4 in te zetten:
Herschreven rondom het praktische B(loem)-model framework
Een leer- en managementboek over engaging content en de noodzaak tot Boeien en Binden in campagnes.
Gebaseerd op de meer dan 20 jaar contentmarketing van de expert-auteur, tevens verkozen tot nummer 1 contentmarketeer
Een opbouw van een werkend strategisch contentmarketing-plan op basis van het B-model framework
De beste experts, tips en cases
Totaal herschreven, opnieuw geredigeerde en dikkere versie
De toepassing van augmented reality lagen over het boek zorgen voor een extra beleving
Een nuchtere kijk op contentmarketing gericht op de customer journey en conversie van content
Diverse praktische en kleurrijke modellen en exclusief docentmateriaal voor boeiende en kleurrijke lessen.
Honderden digitale bijlagen, zoals video”s, infographics en updates
€22,49
In Stock
In het nieuws
Boekinformatie
ISBN | 9789024421152 |
---|---|
Aantal bladzijden | 256 |
Afmetingen | 241 x 170 x 15 mm |
Afwerking | Paperback / softback |
Uitgever | Boom uitgevers Amsterdam |
Auteur | Patrick Petersen (auteur) |
Geïllustreerd | Neen |
Druk | 4 |
Datum van uitgifte | 26-09-2018 |
Misschien ook interessant
-
Nieuw !
Basisboek sales | Robin van der Werf
€59,95• Complete en toegankelijke oriëntatie op het vakgebied Sales; • sluit volledig aan op het examen NIMA A Sales; • rijke digitale ondersteuning met o.a. toetsen, opdrachten, cases en Kennisclips Basisboek Sales biedt studenten de kennis en inzichten om zich optimaal vo ...Vooraf bestellen -
Nieuw !
Big data ontrafeld | David Stephenson
€29,99Vooraf bestellenBig data make big difference
De term ‘big data’ wordt steeds vaker gebruikt. Maar wat houdt het eigenlijk in en waarom wordt het gezien als een game changer voor je organisatie? Op welke manier kunnen big data de resultaten van jouw bedrijf verbeteren en zorgen voo ...
-
Nieuw !
Waardegedreven zorg, droom of werkelijkheid?
€22,49Zeven grote topklinische ziekenhuizen die transparant zijn over behandel resultaten en vanuit onderling vertrouwen van elkaar leren.Artsen en verpleegkundigen die bij elkaar in de keuken kijken en elkaar inspireren. Dat is de kracht van Santeon.Vooraf bestellen
</div ...Nieuw !Patronen | D. Braun
€34,91Patronen. Ze zijn er altijd en overal. Ze zijn groots in de wereld aanwezig. Landen en volkeren hebben eigen patronen, ingebed in oeroud geloof, in de volkscultuur en in oude rituelen en waardensystemen. Organisaties hebben patronen die samenhangen met hun ontstaansgeschiedenis o ...Vooraf bestellenNieuw !Return on learning | Rob Adams
€13,98Hoe kom je als bedrijf tot relevante vernieuwing en innovatie? Dit boek biedt een inspirerende en no-nonsense aanpak om grip te krijgen op de onzekerheden van de toekomst.Vooraf bestellenNieuw !Communicatiestrategie | Wil Michels
€39,95• Het eerste Nederlandstalige boek met concrete en toepasbare communicatiestrategieën; • geschreven door de auteur van het Communicatie handboek; • sterke balans tussen theorie en praktijk. Communicatiestrategie is de kern van elke aanpak van communicatie. Maar wat is die ...Vooraf bestellenNieuw !Niet miepen! | Leoni Jansen
€18,50Overwin je barrières in binnen- en buitenwereld met deze persoonlijke gesprekken tussen twee topcoaches. Aanstekelijke gids voor vrouwelijk leiderschap vol feiten, tips en verhalen uit de praktijkIn winkelmandNieuw !Managementvaardigheden voor projectleiders (zesde druk) | Cees Rosman
€41,95‘Managementvaardigheden voor projectleiders’ behandelt alle facetten van samenwerking en communicatie binnen projecten. Centraal staat de projectleider die samen met zijn team werkt aan het realiseren van projectresultaten. Het boek bestaat uit drie delen. In deel I wordt de ...Vooraf bestellen
- ‘Zacht Lawijd’: zonder literair geheugen geen levende literatuur
- Hoe ‘fout’ waren Filip De Pillecyn en Hugo Claus? Wacht tot 2045
- Hoe verlicht was de verlichting van Voltaire volgens Paul Pelckmans
- Laat Bart Van Loo een tv-serie maken over de Bourgondiërs
- Walter van den Broeck keert terug naar Olen
- Eerherstel voor eeuweling Hubert Lampo
- De millennials schrijven (literatuur)geschiedenis
Er zijn nog geen beoordelingen.