Niet ingelogd? Maak snel uw gratis account en maak uw eigen boekbesprekingen.

Afmetingen 259 x 198 x 24 mm
Afwerking Hardback
Uitgever B for Books distriBution
Auteur Annekarijn Overduin (auteur)

Michiel Haans (redacteur)
Bern Veenhof (tekenaar)
ANNEKARIJN OVERDUIN (1975) studeerde kunstgeschiedenis, schreef tentoonstellingsteksten en ontwikkelde jarenlang spannende speurtochten voor kinderen en families in musea. Zo kwam ze erachter dat ze kinderen het meest kon raken door meeslepende verhalen te vertellen met een flinke portie humor. Nu schrijft Annekarijn fulltime en woont ze in hartje Haarlem met haar man en twee zonen. Het liefst laat ze haar fantasie de vrije loop in de natuur en zit ze met haar laptop in de Kennemerduinen. Dit is haar eerste kinderboek.
Geïllustreerd Neen
Druk 1
Datum van uitgifte 16-10-2020
Een bijzonder sfeervol boek dat leest als een film Als Torre hoog in de bergen bij zijn oom moet gaan wonen, stort zijn wereld in. Maar al snel went hij aan zijn nieuwe leven in de wonderlijke berghut van oom Fons. Dan komt Torre samen met het eigenwijze geitje Natneus door een storm in de problemen. Dat is het begin van een wervelende tocht door spannende bossen en onderaardse gangen in een wereld van wilde dieren, sympathieke aardmannen en een levensgevaarlijke berglor. Een heerlijk (voor)leesboek om helemaal in te duiken. Spannend én grappig, bomvol bonte figuren om direct in je hart te sluiten. Het wervelende verhaal en de wonderlijk mooie illustraties maken dat dit prachtig vormgegeven boek leest als een spannende film. “Vrolijk, grappig avontuurlijk, wat een ontzettend leuk debuut!” Gouden Griffel-winnaar Jan Paul Schutten “Ik gun iedereen een Oom Fons en zoveel fantasie om nooit meer alleenzaam te zijn en ik kan vooral niet wachten met voorlezen!” Dieuwertje Blok