media
Resultaat 13–22 van de 22 resultaten wordt getoond
-
Inside | Michel van Egmond
€17,50Het onthullende vervolg op nummer 1 bestseller TOPSHOWIn winkelmand -
De inzet van touchpoints | Renée van Zijl
€21,95Dit boek gaat over mediaplanning en de rol van touchpoints hierin per fase van de customer journey waarin de afnemer zich bevindt. Met voorbeelden van een mediaplan en media-inzetmatrix.Meer informatie -
Anne | Hans Faber
€21,98Kroniek van een zoektochtIn winkelmand -
Niet alles wat de CIA doet is verkeerd | Emerson Vermaat
€22,96Onder president Donald Trump komen de Amerikaanse inlichtingendiensten weer in het nieuws. Vroeger was vooral de CIA doelwit van kritiek in de media. Maar nu zijn diezelfde media vol lof over de CIA, terwijl er eigenlijk niet veel veranderd is. De CIA kende veel meer successen da ...In winkelmand -
Crazy Rich Asians – Crazy Rich Asians | Kevin Kwan
€16,00In winkelmandEen uniek inkijkje in de wereld van de schatrijke Aziatische elite
Als Rachel door haar vriend Nicholas wordt uitgenodigd een zomer in Singapore door te brengen om zijn familie te leren kennen, weet ze dat dit de eerste stap is naar een huwelijksaanzoek. Wat ze ni ... -
Heilige tekst, goddeloos beeld | Joris Vermassen
€15,00Joris Vermassen tekent cartoons voor De Standaard. De aanslag op Charlie Hebdo raakte hem diep. Zijn interesse in de gespannen relatie tussen de ‘heilige’ tekst en het ‘goddeloze’ beeld leidde tot dit boek. Vermassen bekijkt het conflict in een bredere context. Tekst en b ...Meer informatie
Resultaat 13–22 van de 22 resultaten wordt getoond