marketing
Resultaat 37–48 van de 56 resultaten wordt getoond
-
Alchemie | Rory Sutherland
€24,99Lees meerSutherland onthult de magie van de marketing
Waarom is Red Bull zo populair, terwijl niemand – NIEMAND! – het lekker vindt? Dat komt omdat mensen irrationeel zijn; ze baseren hun beslissingen op subtiele externe signalen (het kleine blauwe blikje) in plaat ...
-
Scoren met je beursdeelname | Michel Rijnberg
€34,95Waarom hebben te veel bedrijven na een paar vermoeiende beursdagen niet genoeg bezoekers en potentiële klanten gesproken op hun stand? Klanten die in de toekomst zorgen voor omzet en groei?Lees meer -
Marketing: beginnen, begrijpen, bedrijven | Yoram Roemersma
€19,99Wanneer hebben we marketing nodig en waar moeten we beginnen? Hoe zit het nou met de digitale economie? En welke theorieën en modellen kunnen we het best gebruiken? Dit boek geeft het antwoord.Toevoegen aan winkelwagen -
Sterk merk in de zorg | Marian Draaisma
€34,95Mensen houden van merken. Ook in de zorg. Merken geven patiënten, medewerkers, verwijzers en zorginkopers herkenning, vertrouwen en houvast. Merken maken het leven gemakkelijk. Je weet wat je kunt verwachten én krijgt. Het bouwen van een sterk zorgmerk is echter geen eenvoudige ...Toevoegen aan winkelwagen -
Merkdisruptie | Frank Haveman
€24,95Merkdisruptie over 100 merken die gaan verdwijnen, de 15 megatrends die dit veroorzaken en 1 strategie om de ondergang te voorkomen. Door Frank Haveman, Jeroen Cremer en Richard Otto.Lees meer -
Napoleon | Johan Op de Beeck
€24,99Hét boek over de populairste historische figuur: wat kunnen wij leren van Napoleon?Toevoegen aan winkelwagen -
Van zelfstandige naar ondernemer in 15 uitdagingen | Andy Coomans
€29,99338 pagina"s aan krachtige inzichten, bewezen technieken en direct toepasbare businesstips voor elke ondernemer met ambitie, ongeacht de sector waarin hij zich bevindt.Toevoegen aan winkelwagen -
Blue Ocean Shift | W. Chan Kim
€25,01De Blauwe Oceaan’ werd als strategisch begrip door W. Chan Kim en Renée Mauborgne geïntroduceerd in hun gelijknamige, baanbrekende internationale bestseller. Zij pleiten hierin voor het creëren van een nieuwe, onontgonnen markt (de blauwe oceaan) in plaats van het hevige con ...Toevoegen aan winkelwagen -
Het wat en hoe van contentstrategie | John Verhoeven
€22,99John Verhoeven laat je in "Het wat en hoe van contentstrategie" zien hoe een goede contentstrategie de relatie met de klant verrijkt en versterkt. Hoe verbind je jouw producten met de oplossingen die de klant verlangt? Hoe zorg je voor samenhang, structuur en de juiste conversie? ...Toevoegen aan winkelwagen -
Eén fan per dag | Jos Burgers
€20,95Toevoegen aan winkelwagenMet "gewoon" tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Da ...
-
Handboek conversie & customer journey mapping | Patrick Petersen
€34,99Het online verleiden van bezoekers is een belangrijk onderdeel van online marketing. Het optimaliseren van conversie is een vak op zich geworden. Een vak dat zowel de marketeer als de online specialist onder de knie wil hebben. Inzicht in de klantreis, de Customer Journey, is daa ...Lees meer
Resultaat 37–48 van de 56 resultaten wordt getoond