marketing
Resultaat 1–12 van de 53 resultaten wordt getoond
-
Merken zijn net mensen | Hans Baakman
€21,00Hoe je merk dé aantrekkelijkste persoonlijkheid in de markt wordt. Grijze-muizen-merken en copycats zijn er al genoeg!Vooraf bestellen -
Genoeg van reclame | Paul ter Heyne
€25,01We worden overstelpt met reclame van ondernemingen die niet alleen op ons geld uit zijn, maar ook op onze intiemste voorkeuren. Dat moet stoppen, genoeg is genoeg.Toevoegen aan winkelwagen -
Duurzame landbouw en de vrije markt | Erwin van Woudenberg
€22,49Hoewel we als maatschappij steeds meer overtuigd raken dat duurzame agrarische producten belangrijk zijn voor een duurzame toekomst, blijft het marktaandeel van de biologische landbouw nog steeds achter. De consument in de vrije markt blijkt vooralsnog niet te zorgen voor een omm ...Toevoegen aan winkelwagen -
De advocatuur als onderneming
€71,00Dit boek benadert de advocatenpraktijk als onderneming en geeft een handleiding hoe deze op te bouwen, te onderhouden en te exploiteren.Toevoegen aan winkelwagen -
Het Bestsellerboek | Charlotte Meindersma
€25,01Dit boek leert elke auteur van een zakelijk boek, hoe hij/zij van een businessboek een bestseller maakt.Toevoegen aan winkelwagen -
Think like an adman don’t act like one | David Snellenberg
€14,99Think Like an Adman, Don’t Act Like One biedt 75 tips om mensen te verleiden tot ander gedrag. Of een andere zienswijze. Of een andere mening. Dit boek is voor iedereen die verhalen wil vertellen, of verdraaien. Wil enthousiasmeren of ontmoedigen. Dingen mooier wil maken, en an ...Toevoegen aan winkelwagen -
Grondslagen van de marketing | Bronislaw J. Verhage
€82,95 Toevoegen aan winkelwagen -
Impactvol ondernemen in de praktijk | Paul van Ruiten
€29,90Impactvol ondernemen in de praktijk Zelf verantwoordelijkheid nemen en samenwerken: zo doe je dat! Waarom zou je werk moeten maken van impact? Hoe pas je meervoudige waardecreatie toe op jouw rol binnen jouw bedrijf? Hoe doen collega’s van andere disciplines dit? Hoe kun je do ...Vooraf bestellen -
MagazineMarketing | Cinda Magazine Queen
€59,00Veel magazines zijn een bijproduct en schieten hun doel voorbij. Dit boek is voor jou als jij van je eigen magazine of die voor je klant een moneymachine wilt maken.Toevoegen aan winkelwagen -
Jumbo wil altijd winnen | Rupert Parker Brady
€27,95Het boek met de 7 gouden ondernemersregels van Karel van Eerd is een bestseller over klantgericht denken en handelen. Een volledig geactualiseerde editie ter gelegenheid van 100 jaar Jumbo Food Groep.Toevoegen aan winkelwagen
Resultaat 1–12 van de 53 resultaten wordt getoond