dienstverlening
Toont alle 4 resultaten
-
De USM-methode – versie 2 | Jan van Bon
€39,95USM is een methode voor de inrichting en besturing van de werkwijzen van serviceorganisaties t.b.v. een gestandaardiseerd managementsysteem. Voorzien van een gedigitaliseerde hbo- en mbo-leeromgeving.In winkelmand -
De toolbox voor dienstverlening | John Bicheno
€69,95Dit boek beschrijft in detail de drie krachtigste concepten voor dienstverlening in de 21e eeuw: Lean-denken, ontwerpdenken en systeemdenken, en vertelt precies hoe ze kunnen worden toegepast.In winkelmand -
Dialogisch begeleiden, werken met de dialoog
€23,15Bij het begrip dialoog denken we aan goede en waardevolle gesprekken. Het schudt een verlangen wakker. Het gaat om betekenisvolle gesprekken, waarin actief naar elkaar geluisterd wordt, begrip voor elkaar ontstaat, openhartig gesproken wordt, je kwetsbaar kunt zijn, verschillende ...In winkelmand -
Verliefd op je klant | Patrick Veen
€21,00In Verliefd op je klant weet bioloog Patrick van Veen de kern van goede klantrelaties te raken. Met humor, herkenbare voorbeelden en af en toe wat rake kritiek inspireert en motiveert dit je boek om vandaag nog zijn ideeën in praktijk te brengen. Klanten zijn net mensen, en mens ...In winkelmand
Toont alle 4 resultaten